Sóc membre

dissabte, 18 d’octubre del 2008

Cavall


Construït amb materials antinuclears, el seu cos alberga un apartament de 60 metres quadrats, amb sala d’estar, dues habitacions cuina i bany amb jacuzzi.
A La pota dreta del davant hi ha l’ascensor que comunica i incomunica amb l’exterior, les tres restants han estat degudament condicionades com a rebost amb capacitat per a emmagatzemar queviures, per sobreviure més de mig any.
Al cap, hi ha la piscina amb un gran tobogan on els nens es podran distreure en hores d’avorriment que segurament seran moltes.
La cua del cavall rotatòria, gira com les aspes d’un moli generant energia eòlica capaç de mantenir l’habitacle amb autonomia durant vuit mesos.
Es ven al mòdic preu de 300000 euros.

4 comentaris:

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

Ei, em sembla que aquest cavall deu de valdre més de 300.000, tenint em compte qui n'és l'autor i que a sobre es tracta d'una vivenda...
el trovo un relat intel.ligent, m'agrada.

Jordi Casanovas ha dit...

que bo! però en aquests temps que corren la portes clara per vendre'l.

Maria ha dit...

No, no el vull vendre,el que no he dit és que ja el tinc al jardí de casa, el meu poble és molt a la vora de la central d'Ascó

Sergi ha dit...

És com un anunci per paraules, però està molt bé, bona idea de construir un refugi antinuclear a dins. No has rebut més ofertes?